Arch Enemy

 2010.06.08. 16:31

 

Nos, egy bandát mutatnék be, aki már csak azért is érdekes mert nő az énekes. De nem akármilyen hangja van. Úgyanis hörögve énekel, olyan a hangja mint egy férfié. Először nem hittem a szememnek, hogy ezt, hogy csinálja és ledöbbentem, hogy egy nő ilyenre képes? Na de a véleményemet a végére hagynám.


 

Az Arch Enemy egy svéd dallamos death metal együttes, melyet az Amott-fivérek alapítottak Johan Liiva énekessel 1996-ban. Sok tagcsere volt Az együttes különlegessége, hogy 2001 óta egy hölgy, a német szárzamzású Angela Gossow produkálja a hörgős éneket az Arch Enemy frontembereként.

Jelenlegi tagok:

 Angela Gossow-ének (2001-)

 Michael Amott-gitár (1996-)

     Christopher Amott-gitár (1996-2005-2007-)

Sharlee D'Angelo basszusgitár (1999-)

Daniel Erlandsson-dob (1996-1997,1999-)

A régi énekessel 4 albumot készítettek az új énekesnővel 10 albumot. 2010 Május 26.-án koncerteztek Budapesten a Diesel klubban. Azt olvastam, hogy nagyon sokan voltak és jó volt a hangosítás is, jó koncertet adtak. Hát megvan a rajongó köre az igaz.

Érdekességként még elmondom hogy Angela leszbikus. De a rajongókat nem zavarja ez a tény. Röviden ennyit a bandáról.

És itt az egyik számuk, egyik legnépszerűbb tudtommal a My Apocalypse. 

 


Sokan szeretik az Arch Enemyt és felnéznek az énekesnőre, de nekem nem jön be.  Úgyanis szerintem lealacsonyítja a női hang szépségét azzal hogy hörögve énekel, mint egy férfi. Egyeltalán nem szép szerintem, legalábbis én nem fogadom el. A zene az nem rosz, de az énekkel nem tudok megbarátkozni, persze más szemmel néznék a dologra ha férfi lenne az énekes, de lehet, hogy még akkor sem tettszene ez a banda. Nálam ez úgymond a fekete listán van, mint a punk zene.

                    

 

Címkék: enemy arch

A bejegyzés trackback címe:

https://szinestemak.blog.hu/api/trackback/id/tr152066017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása