Mitől rocker a rocker?

 2010.06.11. 15:14

Ahhoz, hogy valaki rocker legyen, annak lélekben kell annak lenni.

Hát igen, ez így is van. Sokan nem tudják, mit is jelent rockernek lenni, és le is nézik ezt a stílust. Mert vannak olyanok akik inkább ilyen tuc tuc zenét hallgatnak, ami szerintem nem zene, csak lemezcsikorgatás. :D Erre szoktam azt mondani, hogy öszetörök pár tányért, poharat és kész a zene. xD Na de nem ítélek el egy zenei műfajt sem, nem úgy mint mások, csak éppenséggel nem szeretem.

Nos, igen, én is rocker vagyok. Akár tetszik, akár nem. Engem nem érdekel mások véleménye, ez egy életérzés. Gitározni tanulok. Általában minden rocker megakar tanulni valamilyen hangszeren játszani legyen az gitár vagy dob. Én például leginkább énekesnő szeretnék lenni, ezért énektanárhoz is járok majd.

Akkor leszel igazán rocker, ha mások is annak tartanak és a rockerek is befogadnak maguk közé.

 Igen ez is igaz, nekem sok rocker ismerősöm van, és mások is annak tartanak. Na most, hiába mondja mindenki a zenére, hogy csak hülye zúzás és semmiről sem szól, néha megkéne hallgatni figyelmesen pár szöveget és rájönnének, hogy nagyon sok tartalma van és valódi érzések vannak benne. Az öltözködés igazából csak mellékes dolog, hogy szegecses karkötők, alkarvédő, bőrgatya és hosszú haj stb. Ez csak azért van hogy kitűnjünk a tömegből, egyfajta megkülönböztetés, hogy mi mások vagyunk. Én is így öltözködöm fekete cucc, szegecses cucc, de persze nem mindig járok feketében van pár színes ruhám is. Van olyan rocker akinek csak fekete cuccai vannak, de nem kell emaitt elítélni, ő így érzi jól magát. Ja és persze a hosszú haj sem előírás, vannak ám rövid hajú illetve kopasz rockerek is. A hoszú haj a 80-as évektől terjedt el, így a rockerek ismertető jelévé is vált, így azonnal fel lehetett ismerni, hogy az illető rocker. 

Akkor nem vagy rocker, ha csak olyan zenét hallgatsz, de nem éled azt az életet. Nem mész el koncertekre, fesztiválokra, nincsenek rocker barátaid. És más sem tart annak.

A rock az a dolog, ami mindenkiben benne él, csak meg kell találni magunkban! Sosem szabad feladni a hitünket, azt amiben hiszünk. Nem szabad hagynunk, hogy mások befolyásoljanak bennünket. Mutasd ki hogy mennyire nem érdekelnek a negatív dolgok. (Corey Taylor-Slipknot)

Nagyon jó együttesek vannak ám, sőt elmondhatom hogy még anyámnak is tettszett pár banda, pedig ő nincs oda a rock zenéért annyira. Csak hogy pár magyar bandát megemlítsek, Kalapács, Ossian, Kárpátia, Hard stb. magyarul énekelnek, persze van olyan magyar banda is aki angolul énekel. Na de mutatok is egy számot.

  Az összes banda akiket hallgatok azok hatnak rám, jól érzem magam tőle, jó kedvem lesz, keménynek érzem magam, magabiztosabbnak. És másfajta zene nem hat így rám.

Persze, régen jártam táncolni fashion dancere, abban volt hip-hop is ezért az a zene is feltud lelkesíteni, ez segít az edzésben pl: keményebbnek érzem magam, de nem ér el olyan hatást, mint a rock zene. És csak edzésnél és táncnál hallgatok ilyet, amúgy meg nem.
Koncerteken mindig jó a hangulat, fejrázások mennek meg pogo. Na, de nem arról szól a rockerség hogy akkor leigyuk magunkat totál részegre, igénytelenek legyünk stb. Sokan ezt hiszik, hogy igénytelenek és iszákosak vagyunk. Lehet, hogy egy két fiú igénytelen, de valószínű elvan tájolva egy kicsit. Van jó pár rocker fazon aki sokat iszik, de ennek semmi köze a rockerséghez, meghogy cigi. Elvagytok tévedve! Én nem iszom, nem cigizek és nem öltözök igénytelenül, van pár olyan lány is aki igénytelenül öltözködik, de az az ő dolga, ez sem tartozik ahhoz, hogy rocker legyen. Sok jó fej és normális ember van a rockerek között, még ha külsőre nem szimpik is, attól még nem ismered. Sokan kapásból elkönyvelik a másikat, hogy hehe hogy néz már ki...és nem álnak vele szóba, holott nem is ismerték meg. Én is így vagyok ezzel, mert az osztálytársaim közül sokan nem fogadtak el, és nem is ismernek. Na vajon mér? -.- Talán mert, nem adtak lehetőséget, hogy jobban megismerjenek. Szóval erről ennyit. Aki ismer az tudja, hogy milyen vagyok.

Metal forever!

 

Címkék: a rocker mitől

A bejegyzés trackback címe:

https://szinestemak.blog.hu/api/trackback/id/tr252074384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása